Mys på alla hjärtans dag! <3

Jag höll nästan på att glömma! Jag måste ju berätta vad som hände på alla hjärtans dag. Dagen firades på det bästa sättet jag kunnat tänka mig. Inte med blommor, som är så lätt att bara gå att köpa. När jag säger så så menar jag inte att jag inte uppskattar blommor, det är väldigt mysigt att få ibland.. Men igår blev jag uppvaktad med sådant som var verkligen anpassat till mig. Först lagade Robin maten, så jag kunde bara slappna av när jag kom hem. En stund senare stängde han in sig i köket en lång stund och kom till sist ut med det här:

20120215-221505.jpg

Är han inte för gullig? Så himla romantiskt. Han stod och skar i ananasen och kiwin hur länge som helst för att det skulle bli fint. Dessutom valde han just ananas och kiwi! Han tänkte på att jag inte äter godis men fixade ändå nått sött och gott till mig. Jag är så himla lyckligt lottad som har en så fin pojkvän!

Om saraforsberg

LCHF, träning, friluftsliv och starka åsikter. Den dagen jag inte säger vad jag tycker längre har något gått sjukt fel!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

